En helg som denna

Skulle jag vilja...


Luncha på Moderna Museet med mormor, morfar och Stockholm i bakgrunden


Sitta ensam på båtbryggan på landet en sen julikväll


Ligga och dega i sängen en hel dag (okej, åtminstonde en halv)


Gå på kullerstensgränder i Göteborg med vårsolen i nacken


Sitta i ett soligt fönster med min finaste lillasyster


Hänga i kungstädgården den första varma dagen på året med en pålitlig vän


Gå på kyliga vinterpromenader


Istället har jag druckit en liter kaffe, rett ut tovorna i mitt hår, torkat tårarna, klätt granen, lyssnat sönder den enda musik som betyder något, tjuvätit chokladpraliner, saknat, grubblat över Grinchens dåliga sändningstid, längtat och försökt skriva någonting som bara blir skit hur jag än vänder på det. Jag vill förresten dela med mig av en cover på en av de bästa låtarna någonsin:


Kommentarer
Postat av: Tove

Du och din syster är jättelika! :)

Superfina bilder, för övrigt. Älskar dem och din blogg!

2009-12-20 @ 16:48:33
Postat av: Bella

Ja vintern är vacker! Vilken härlig blogg du har.

2009-12-20 @ 18:01:34
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/
Postat av: olivia

gulliga tjejer va

2009-12-21 @ 00:57:08
URL: http://xvii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0