En bortglömd svensk stolthet



Jag har gjort mest ingenting idag. Som alla andra juldagar. Fast jag tycker det är onödigt att lägga en negativ betoning på ingenting, för jag har faktiskt gjort ingenting och mått väldigt bra i att göra precis det. Jag har lyssnat på Lisa Ekdahls nya skiva, som är på engelska. Äntligen säger jag bara, blev helt perplex när jag kom underfund med detta. Hon har egentligen en helt fantastisk röst och karisma som slår nästan vilken svensk artist som helst. Så synd att det är så få som lyssnar på henne, tror många skulle kunna uppskatta hennes små vackra verk oerhört.

Ville bara komma fram till att ni med Spotify också borde lyssna på den här. Mina darlings på den här plattan är utan tvekan The world keeps turning och I'll be around.

Kommentarer
Postat av: Hannan

jag vet. den är u.n.d.e.r.b.a.r.

och du har en väldigtväldigt fin blogg. puss på dig!

2009-12-25 @ 18:46:26
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: leonora

sv: tack detsamma!:) love

2009-12-26 @ 18:29:18
URL: http://discopanique.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0