Ett blödigt men välbehövligt inlägg


Jag har världens underbaraste vänner. Utan att överdriva det minsta. Jag måste verkligen gjort något alldeles utmärkt i mitt förra liv som förtjänar att vistas med så rena, ärliga och vackra människor.

Idag blev jag nämligen överraskad av några utav mina närmsta vänner, eftersom jag fyller år imorgon, som kom hem till mig med tomtebloss och vaniljhjärtan och rövade iväg mig för sushibuffé i flera timmar. Sushi har aldrig smakat så bra och det har aldrig varit mer underbart med försenade tåg och kalla höstdagar. Allt blir bokstavligen bättre med rätt sällskap och jag vill tacka om och om igen för idag! Ni är guld mina darlings. Tack för att ni förgyller en vardaglig tillvaro med skratt och påhitt.


Kommentarer
Postat av: Ella

grattis i förskott snygging :) hoppas imorgon blir lika mysig som din idag värkar ha varit :)

2009-10-27 @ 20:19:20
URL: http://mycketella.blogspot.com
Postat av: Tove

Vänner är det bästa som finns. Utan dom skulle jag aldrig klara mig! :)

2009-10-28 @ 15:06:52
Postat av: amanda

ÄLSKAR DIG! <3

2009-10-28 @ 17:29:54
URL: http://mandja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0