Utfyllnad

Är: oförutsägbar
Kan: aldrig få nog av kyssar
Vill: vara vaken hela natten
Får: ingen uppsatts skriven
Tycker: att ida inte borde fly till istanbul
Bor: coldhell, stället gud glömde
Gillar: spontanbakning vid midnatt
Samlar på: hångel och fina citat
Lyssnar just nu på: tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen
Gör just nu: tittar på dålig tv och surfar planlöst
Läser just nu: luftslottet som sprängdes
Vill flytta: långt ifrån mellanmjölklandet
Dricker: stor take away kaffe - mellanrost
Äter: på opassande tider
Går: nej, jag dansar fram
Favoritfrisyr: min personifierade lilla-my knut
Tittar: på vem vet mest utan att skämmas
Pratar: för fort och utan att tänka efter

Kommentarer
Postat av: Amanda

härliga grejer!

2009-10-29 @ 23:10:17
URL: http://smultrontid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0