Lär mig om


Idag är jag hemma med min magkatarr som hälsade på i natt. Men nu känns det bättre, vilken tur för då kan jag dricka kaffe.

Vill tipsa om lite fina saker hur som helst
1. Haitihjälpen hos Rodeo.net. Här kan man buda på paljettriga byxor av Ida Sjöstedt eller Håkan Hellströms sjömanskostym, galet fint.
Alla pengar går oavkortat till Haiti.
2. Landet Brunsås går imorgon (precis som alla andra onsdagar) på Svt2 kl 20.00. Min nya favorit, ni bara måste kolla om ni inte har sett det än.
3. Idag äter ni väl semlor? Det är ju inget mindre än fettisdagen idag om ni glömt!
4. Laleh är ju så bra, har inte lyssnat på länge men idag har hennes raspiga röst varit som den lenaste honung.



Kommentarer
Postat av: Moa

laleh är så fin! Ska på konsert med henne om en och en halv vecka!

2010-02-16 @ 15:44:17
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0