Hej. Jag lever.

Ibland behöver min tillvaro och mitt med- och samvete en paus. Ett tomrum att andas lite i och fylla igen diverse hål med bara rent och friskt syre. En tidlös paus som pågår outtalat, jag får stanna där så länge jag vill och så länge jag behöver. Därför är jag lite frånvarande, men jag håller i alla fall på att svara på era frågor. Jag vill göra det helhjärtat, vill inte lämna er otillfredställda med det ni frågat. Jag gör allt eller inget och därför tar det kanske också lite tid. Tack, hur som helst. Fina ni.

Jag tänkte bara tillägga att Winnerbäck förövrigt vann två grammisar igår. Jag firar lite inombords och gör små sergergester undermedvetet. Det skrämmer mig på sätt och vis dock att jag inte är ensam om att uppskatta honom, och det märks ju tydligt i hans nya album som inte ens är ett Winnerbäck-album. Hur som helst, jag är glad ändå och han är en oändlig inspirationskälla som levererar gång på gång.

(Detta inlägg skulle innehålla bilder, men blogg.se är inte sammarbetsvillig så det får bli en annan gång.)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du är så himla bäst, om bara alla i bloggvärlden var som du. Hade jag fått bestämma skulle du leda alla listor som finns :)

2010-01-16 @ 22:47:29
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: Plenis

Hej, vilken fin blogg!

Vi är sex galna tjejer som nyligen också skapat en blogg.

Titta gärna in!

2010-01-17 @ 14:48:14
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: kurarin

i hope you feel better soon. you are lovely.

2010-01-18 @ 07:20:15
URL: http://rukurarin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0