Pain au chocolate

Jag har drabbats av en sån fruktansvärd huvudvärk att jag inte finner några ord, det spänner, brakar och bultar överallt. Typiskt mig att alltid lyckas få ont i huvudet under helgen, jag blir liksom aldrig sjuk under veckodagarna när jag kanske faktiskt skulle kunna dra nytta av ett litet uppbrott och en paus i en ständigt pressande vardag.

Jag har avsagt mig alla planer idag bara för det. Jag har bosatt mig myskläder och raggsockor, fått skjuss till Min Prins och nu ska jag ligga i sängen hela dagen, framför en nyhyrd film. Vi ska försöka ge oss på att baka pain au chocolate också om alla piller jag tryckt i mig kommer ge någon som helst märkar funktion. Tänka sig va, det kommer nog gå som det går med den saken.




Klicka här för recept!

Kommentarer
Postat av: Miss C

var det inte svårt att baka sånna?! hur blev det? ^^

2010-01-23 @ 21:19:54
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0