Svar till "s."





Hej du som frågade om det där knasiga cafét som målar väggen i en ny färg varje säsong och som har heltokiga namn på sina smörgåsar (som drake, bästis, tant, pingla, fräsching, raring, exet och pucko för att nämna några).

Cafét heter Vurma och finns på flera ställen i Stockholm. De håller till på Östermalm, Kungsholmen, Vasastan och Södermalm som än så länge är min favorit. Vurma är nog mitt bästa café, så dit tycker jag absolut att du ska gå. Dom har allt, spelar musik ända ut på trottoaren, inreder lite knasigt och glatt i alla regnbågens färger och är så himlans kalastrevliga hela bunten.

Här är deras hemsida förresten.

Kommentarer
Postat av: S

tack så jättemycket! dit ska jag absolut gå nästa gång jag är i storsta'n (:

2010-10-28 @ 00:22:27
Postat av: Karo

vad är det för priser? :)

2010-11-02 @ 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0