Att kunna inspirera andra




"Varför jag har börjat släppa taget om saker jag vill skriva har jag faktiskt en annan blogg att tacka för. Em skriver helt fantastiskt och varje ord når ända fram till ens hjärta och jag känner verkligen att mina fingrar skulle kunna prata samma språk som hennes. Det är en lite häftig känsla faktiskt. Så tack Em, tack för att du är så himla inspirerande och har fått mig att våga igen." - Madeleine

Den finaste komplimang jag antagligen fått - någonsin. Om det är någonting jag vill uppnå med mitt liv, så är det att kunna inspirera andra. Att ha den möjligheten tycker jag är obetalbar.


Kommentarer
Postat av: Tove

Ja att inspirera andra gör du :) Mig med.

2009-09-26 @ 15:44:39
URL: http://toveinmotion.blogg.se/
Postat av: Madeleine

kärlek!

2009-09-26 @ 16:21:36
URL: http://sisterdisco.blogg.se/
Postat av: Tove

Tittade tillbaka i detta inlägget.

Du har berättat att du hade ortorexia tidigare (och håller kanske troligen fortfarande på att kämpa emot monstertankarna?).

Jag själv har det också, men blir ju självklart inspirerad av dig när jag ser det du har i ditt liv... Underbar(a) pojkvän + vänner, ett otroligt utseende och en enorm skrivtalang. Även om du bara är människa och som alla andra har andra har sämre sidor, och verkar ha gått igenom en hel del jobbigt, så är du så sjukt värd att inspireras av! Att du öppnar dig lite på bloggen, gör dig så "verklig" (samtidigt inte, förstås... det är en blogg vi snackar om).



Bahh, jag vill ju bli av med min ätstörning, och orka kämpa hela vägen! Skulle vara nyttigt att få höra någon annans historia, se vad du har att säga om sjukdomen och vägen tillbaka.



Taaaaaaaaack för en bra blogg. ^^,

2010-06-26 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0