Till er



Idag fick jag ett Beauty Blogger Award av Lesly. Såhär fint skrev hon om mig:

"Jag har följt denna tjej från hennes gammla bloggs start. Hon skriver djupa texter och tankar. Hon heter Ema och vill bli författare. Och när hon ger ut sin första bok kommer jag definitivt att köpa den. Hon skriver otroligt fängslande och kan uttrycka sig som ingen annan. Hon sprider sorg och glädje på samma gång."

Jag vill med det här bara passa på att tacka för era fina, uppmuntrande och ärliga kommentarer som ni lämnar här dagligen. Jag har inte ord nog att beskriva hur mycket glädje det ger mig att det finns folk där ute som påverkas och tar åt sig utav det som jag sitter och skriver med tanken att det här kommer ingen någonsin att läsa. Tack, oerhört mycket tack. Ni är världens underbaraste läsare, från botten av mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

tack själv. herre, tack VERKLIGEN själv. kärlek.

2010-04-27 @ 00:48:46
URL: http://sisterdisco.blogg.se/
Postat av: Miss C

Åh den boken ska jag med köpa isåfall!!!

2010-04-27 @ 14:40:40
URL: http://missc.devote.se/
Postat av: Lesly Valencia

Den sanna glädjen är när man gör andra glada :) Tack för länken och tack för dina underbara texter!

2010-04-27 @ 18:54:03
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kan man köpa bra dagböcker Ema, du verkar vara bra på sådant :) Jag hittar bara dagböcker med hästar på som är till barn...

2010-05-01 @ 14:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0