Le week-end



Egentligen i torsdags, men det får vara med ändå. Trots att jag mådde riktigt dåligt orkade jag mig iväg till staden med den finaste människan jag vet för lite glass och parkhäng. Körsbärsblommor måste vara det vackraste med hela våren.




lördag morgon åkte jag iväg tidigt med Min Prins och hans familj på betesutsläpp i Uppsala. Alla borde uppleva.




Dödade lite tid inne i Uppsala, åt galet god thai-buffé, promenerade och hittade bananer bland annat.




På kvällen begav jag mig med mina finaste vänner till Linda som fyllt 18 för att äta middag. Guldkväll.


Söndagen
ägnades också åt födelsedag, Min Prins mamma (som fyller år idag, grattis!) bjöd ut familjen på en fransk kväll på A là crêpe på söder. Åt förbjudet god galette med chévrekräm, äpple, honung och parma.

X.

Kommentarer
Postat av: Miss C

superfina bilder!!! de två översta är awesome!!!

2010-05-11 @ 16:52:39
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0