Dear Santa

Här kommer årets önskelista. Eller, årets drömlista skulle jag väl kanske kunna kalla den för. Ni vet, såna där saker som får det att klia i fingrarna men som får en att gråta som besatt av materiell olycka. Lite för dyrt, lite för svårburet och lite för mycket helt enkelt. Mest för ögonens fröjd.

Skor, Topshop. Sådär fulsnygga. Vet inte ens om jag älskar eller hatar dem. Det är väl lite det som är grejen med dem, själva principen att dem ser helknäppa ut.



Body, Sonia Rykiel pour H&M. För att den är spunnet socker och råsexig på samma gång.



Ringar, Michael Zobel för Acne. Ser ut lite som små sagolandskap. När man korsar accessoarer eller kläder med tvättäkta konst blir det bara bra. Inget annat. Och jag faller hejdlöst, såklart.





Muminmugg, Tove Jansson. Vill ha alla innan jag dör, så kanske lika bra att börja nu så jag har en komplett samling någon gång i framtiden. Den här är min favorit, kanske bara ska ha 20 såna?



Klocka, Axcent. Fast en svart. Men det här är förhoppningsvis inte en dröm utan verklighet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

bodyn är så jäkla underbar. jag köpte en (köade, himla ambitiöst) och vi är bästa vänner nu. bra till midjekjol, man blir sådär sofistikerat ubersexig. helt enkelt underbart.

2009-12-06 @ 21:53:11
Postat av: smäm

åh vilka fina grejer. älskar skorna.

2009-12-07 @ 23:16:02
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Mamma H

jag ska leta som en tok efter muggen ... den har jag lovar dig älsklingsungen min!!

2009-12-15 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0