Varva ned

Första fredagen på riktigt länge då jag bara är hemma. Men jag kunde inte gjort ett bättre val. Det finns ingenting jag behöver mer just nu än varma sockor, duntäcke, doftljus, nylånade biblioteksböcker och en stor kopp rykande hett te. Jag behöver rensa tankarna och bara vara ensam ett tag. Skolan tar inte livet av mig, men det är så mycket att jag knappt hinner stanna upp och fundera på vart i livet och världen jag befinner mig. Jag måste bli bättre på det här, innan hela jag går under. Ha en fin fredag ni med, mina darlings.


Kommentarer
Postat av: Tove

Japp. Samma här. Får bli söndagens sysselsättning istället.

2009-09-25 @ 23:37:47
Postat av: carro

vad tusan! hade inte läst det senaste inlägget i din förra blogg, hittade det nu & såg att du skaffat dig en ny. har läst varje inlägg & nu kände jag mig harmonisk igen :)

2009-09-26 @ 01:43:18
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

självklart! :D

2009-09-26 @ 13:27:01
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0