Lillasyster, bli inte som jag när du blir stor

Idag fyller min lillasyster hela 15 år. Hon är inte så liten längre. Ibland önskar jag att hon kanske kunde vara liten föralltid så hon kunde fortsätta med att krypa upp i min säng på morgonen, fråga innan hon lånade saker, titta på tecknade filmer och be mig hålla sällskap istället för att släpa hem en drös med pojkar och komma hem sent på kvällen så att jag blir alldeles orolig. Men det går ju liksom inte. Hon är i alla fall alltid min lillasyster. Hurra hurra hurra för dig idag, du är den finaste.



Vi började med att gå upp hemskt tidigt. Vi lekte lite med kamerastativet som hon fick i present på morgonen. Vilken grej.



Vi begav oss in till staden för att gå på bio, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi hamnade på uteservering istället. Jag drack kaffe fast jag hade (och har fortfarande) hemskt ont i magen. Blä.



Sen kilade vi in på Beyond Retro. Jag fullkomligt bara älskar.




Vi sprang omkring där inne ett bra tag bland oräkneliga mängder kläder, tyll och peruker. Vi hade helt knäppt roligt åt vissa plagg, helt oförståeligt hur vissa saker faktiskt kan bli sålda.

Sen tog vi tåget hem och tittade på 500 days of summer som hon fick av mig bland annat, vi har ätit pasta med pesto och snart ska vi krypa upp i soffan och äta valnötsglass.

Kommentarer
Postat av: Miss C

Snygga ni är!!! GRYMMA KORT!!! älskar också beyond retro ^^

2010-04-08 @ 10:13:12
URL: http://missc.devote.se/
Postat av: Beatrice

Åh så fint! Ni är så himla lika till utseendet!

2010-04-08 @ 10:47:16
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej Ema! Verkar som ni hade en riktigt mysig dag. Jag var också i stan igår, jag och mamma hade en "mamma-dotter-dag" och det var riktigt mysigt. Vi var också inne på Beyond Retro och som du säger, det är konstigt att vissa saker blir sålda.

Hoppas du har ett bra lov!

Kram <3

2010-04-08 @ 12:20:02
URL: http://www.nogg.se/CeciliaC
Postat av: Anonym

ni är för himla fina :*

2010-04-08 @ 13:33:07
Postat av: Hanna

Finfint! Vilken Beyond Retro var ni på? Åsögatan?

Kram!

2010-04-09 @ 10:17:51
URL: http://blackrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0