Ville bara påpeka



(Kom fram till att jag nog föredrar vår framför allt annat i denna värld, det får bilderna representera)


· Alexander McQueen är död. Absurdum. Hans kläder och ritningar var konst i mina ögon.
· Bara idag har jag fått i mig västerbottenpaj, räkor, avokado med majonäs och röd kaviar, chokladpralin och en latte. Mat är för härligt.
· Imorgon ska jag gå på bio med min själsfrände. Vi har extraordinära platser så vi kan tonårshångla i vår ensamhet.
· Jag saknar min Lilja.


Vet inte vad jag ville få sagt med detta. Att det är viktigt att uppskatta innan det är för sent, äta bör man annars dör man och att kärlek är det finaste man som person kan ro om. Gott liv och fin helg mina bönor.

Kommentarer
Postat av: Miss C

Åh vad bra... Tycker att inlägget var super!!! Du har så rätt...

2010-02-14 @ 11:54:57
URL: http://missc.devote.se
Postat av: Mamma H

Vackra unge , Hoppas din Alla hjärtans dag blir just som du önskar den.

Varm innerlig kram.

2010-02-14 @ 14:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0