In the sunshine smoking cigarettes to pass the time


Det bästa med sommaren är att det alltid är helg. Fredag hela veckan, lördag hela månaden. Men jag kan inte låta
bli att önska att jag om somrarna fick befinna mig på en varmare plats i en vackrare stad där solen i sinnet aldrig gick ned. Hur gatorna aldrig sov, inte folket heller. Pulsen som pumpar i varje ådra, i varje individ, pumpar av adrenalinet och alkoholen. Vilda hemmafester för ingen vill sova redan klockan tre en tisdagmorgon, fyllehäng och fyllekäk vid en nattöppen fettig grill, de dansar på trotoarerna och ingen försöker hinna med sista tåget. Det finns bara idag och idag är vi unga, dumma, vilsna och galna. Det får ingen ta ifrån oss.

Kommentarer
Postat av: S

ska du på någon festival i sommar? (:

2010-06-16 @ 22:58:20
Postat av: amanda

word ema, word <3

2010-06-17 @ 12:40:24
URL: http://mandja.blogg.se/
Postat av: airaM

Det där vill jag också ha... Fint skrivet.

2010-06-21 @ 16:59:57
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0