Tydligen är jag oproffsig också

Funderar på att byta till tumblr. Känner mig oerhört oinspirerad till att göra en bra blogg nu och har gjort det ett tag. Och tydligen är det oproffsigt att inte fortsätta när man inte känner någon inspiration. Jaha, finns inte så mycket mer att göra än att skriva ihåliga inlägg om ingenting (eller om allting beror ju lite på) eller att byta blogg.

Vad säger ni?


Edit: Måste lyckats få med mig de finaste läsarna i universum. Ni är som en familj nästan, kärlek till alla er.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fråga mig inte vad jag gör uppe såhär sent, haha! Jag har tumblr. Funkar bättre än att skriva massor med ord. Dock har jag både en blogger och en tumblr. En blogg.se också fast den använder jag inte. Tumblr är lättare för att bilder säger mer än tusen ord. Så. Det är ju det enklaste sättet att hitta inspiration och skapa en fin blogg. Man kan ju posta citat och skriva egna texter också såklart. Men mestadels rebloggar man bilder som man gillar eller text för den delen. På plussidan kan du välja mellan massor med designer vilket gör att jag fullkomligt älskar tumblr.



Och ja, jag vet. Hemskt att bara fylla inlägg med meningslös text bara för att man måste. Och det någon kallar för proffsiga bloggar tycker jag inte har så mycket mening i varje inlägg ändå. De bombar ju bara inlägg för att folk ska fortsätta läsa varje dag så att de ska kunna tjäna pengar på sina annonser (om man tänker på storbloggarna) Men om man är en trogen läsare så kvittar det om man inte uppaterar varje dag tycker jag. Man ska blogga för att det är kul, eller hur? Inte för att man måste :)

2010-11-14 @ 04:43:07
URL: http://lovestainsandheartbeats.tumblr.com
Postat av: Anonym

gör det som känns bäst för dig.

oavsett så kommer jag fortsätta följa dig.

2010-11-14 @ 10:55:34
Postat av: Cecilia

Hej hjärtat! Alla har oinspirerande stunder, vissa perioder är längre än andra. Jag själv får inte särskillt mycket inspiration av vintermörkret, snarare en depression. Men jag tycker verkligen du ska hålla kvar bloggen. Och känn dig inte tvingad till att blogga, för när du väl skriver ett inlägg kan man leva på det i minst en vecka.

Puss & Kram:)

2010-11-14 @ 11:27:56
URL: http://nogg.se/CeciliaC
Postat av: Moa

Jag tycker inte du ska byta till tumblr. Det är så lätt att saker som är fina försvinner där, iaf om man som jag följer massa olika personer på tumblr. Det blir lätt att allt bara flyter ihop, och det är synd om det är något som faktiskt är riktigt bra! Men det är bara vad jag tycker!



Kram

2010-11-14 @ 11:57:50
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: cess

tumblr är bäst höhö

2010-11-14 @ 12:36:04
URL: http://ceciliawirell.tumblr.com
Postat av: Emelie

sluta inte skriva! Hellre ett inlägg ibland än inget alls. dina ord räddar en dålig dag. hoppas du finner insperationen!

2010-11-14 @ 15:42:24
Postat av: Anonym

gör vad du vill, bara du inte slutar

2010-11-14 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0