The beauty of life as it was made for me

Vill dansa på köksbordet, baka vaniljbullar mitt i natten, spela mina pinsammaste musikfavoriter på högsta volym, sova naken mot ett svalt golv, vill bygga en ny stad med mina bara händer. Så jag slapp sova och bara leva leva leva. Bara hysteridansa om nätterna på trotoarerna, sova hos en främling varje natt. Skrapa upp knäna, leva genom mina blåmärken och förföra vem som helst med mina solblekta tesar och hårt sminkade ansikte. Vill sluta tänka, vill låta staden lysa upp genom att sätta vartenda hjärta som kommer i min väg i brand och känna kosmos mot tungan.

Kommentarer
Postat av: UNIQUE REBEL

Älskar din bloggstil! :D sökte på making out på google och hittade din förra blogg cirkus em. du har en talang för att välja ut snygga bilder. Vart hittar du dem?

2010-07-25 @ 13:41:36
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill ocksåååå.

2010-07-25 @ 15:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0