Den artonde önskelistan

 

Muminkopp "Kvällssegling" från Arabia, tavla "Living in my room" av Jens Fänge för IKEA, klänning som ser ut som ett konstverk från Topshop, skorpionhänge eftersom jag är född i skorpionens tecken från Thomas Sabo och tygkasse från H&M.

 

 

Om nitton dagar fyller jag äntligen myndig. Då vill jag egentligen bara vara omringad av mina släktingar, mina närmsta vänner som fyller mig med lyckorus och kanske en och annan marängswiss. Inget annat behövs ju egentligen. Och på det, självklart massor av dans, skriksång, fettigt fyllekäk och dräggkryssning. Men det är ju en annan femma.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

helbra blogg du har! :D

2010-10-09 @ 21:10:07
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

tavlan du har på bilden är gjord av Jens Fänge, inte Helene Billgren :) jätte bra blogg btw!

2010-10-12 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0