Eighteen


Igår fyllde min solskenssaga vuxen. Hon som jag kan berätta allt för utan att hon dömmer mig, hon som jag bara kan vara med utan att behöva tänka, hon som skrattar åt mina tråkiga skämt, hon som spontant slänger ur sig roliga kommentarer med varierande intelligensnivå, hon som har det tokigaste humöret i universum, hon som är obeskrivligt kärleksfull på fyllan, hon som lyssnar med hela sitt hjärta, hon som alltid har kloka råd, hon som vet precis vad jag tycker och tänker, hon som ska "ta tag i träningen", hon som älskar nudlar, hon som försover sig, hon som är min vapendragare, min blonda kompanjon och min partner in crime. Hon fyllde arton igår. Och jag hoppas från botten av mitt cyniska och komplicerade hjärta att din dag blev precis så fin som du önskade!

Kommentarer
Postat av: partner in crime

tack för att du är du, och för att du alltid finns där. ÄLSKAR DIG MIN ALLRA FINASTE <3

2010-09-12 @ 23:45:58
URL: http://laughingwithme.blogg.se/
Postat av: amanda

hahahahaha snuskis, är inte ett dugg förvånad. nästan visste så fort jag publicerade det att detta kommer ema kommentera :)

2010-09-15 @ 17:54:30
URL: http://mandja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0